Soooo, is rappy day going to get extended because of this mess or no compensation for paying players?

So, we all already expected that maintenance is going to get extended. After all, they always mess things up. So no surprises that once again they disappoint the players.

Question is, it happened on pso2 day, a day for premium players. Are they going to get compensated with extension or no?

I was like why are the sever's not up 1 pm have they said anything ? still no update on UQ page as well

They said it got delayed on their twitter. No estimate how long. Probably still working on that sg fck up. They care so much about sg items not being tradeable its so funny lol

@fkingnametaken ah did it happen again idk as a pc player i did not even know what happened with the sg shop what was it this time

Some items were tradeable which could hurt their precious money generating possibility xD

Like people dont buy enough ac scratches or something.

So yup, i guess until they fix that very small mistake, majority of the players will have to suffer and not be able to utilize the entire premium day dedicated to their premium players that they care about

@fkingnametaken bruh wish i knew would have brought all the stuff on the store lmao could also be an issue with ship transfer shit too i guess hope they extend pso2 day

An hour delay isn't enough to extend PSO2 day or provide any real compensation.

@John-Paul-RAGE finally someone said it

Looks like it has been "extended" to me? It's normally only 24 hours long.

Beginning: 7/22, after the maintenance

Ending: 7/23, 12:59 PM (PDT)

https://pso2.com/news/announcements/pso2daypremium0722

This is more than 24 hours. 🙂

@Bette said in Soooo, is rappy day going to get extended because of this mess or no compensation for paying players?:

Looks like it has been "extended" to me? It's normally only 24 hours long.

Beginning: 7/22, after the maintenance

Ending: 7/23, 12:59 PM (PDT)

https://pso2.com/news/announcements/pso2daypremium0722

This is more than 24 hours. 🙂

Assuming they didn't mistake "AM" for "PM" then yes, since that would be until tomorrow at 1 PM pacific time instead of 1 AM.

@Moofey said in Soooo, is rappy day going to get extended because of this mess or no compensation for paying players?:

Assuming they didn't mistake "AM" for "PM" then yes, since that would be until tomorrow at 1 PM pacific time instead of 1 AM.

Fair enough. When I read PM I assume that means PM and not AM, but I could see a mistake being made there very easily!

If it is a typo, I agree with John Paul RAGE on this one. It's not enough to warrant extended time or compensation, IMO.

You already know it won't be.

Could have been planned for it to end later than normal due to it falling on a maintenance day as well. Hard to say though, the normal end time is 1 AM, so I won't dismiss the possibility of it being a typo.

They said they will extend for 12hrs