Any official answers yet? YES! [Official reply inside]

Ok. Well they could at least Tweet an update. Not alot of people know this place exists lmao.

@GM-Deynger said in Any official answers yet?:

There is definitely communication needed between MS and Sega for some of these issues, which unfortunately adds to the time it takes for their resolution. And yes, if I know anything before you guys do and am authorized to say something I will.

Multiple reports are being put together as we speak. Some of your comments are being sent over as they are. So yes, you will be heard.

blink**blink

It would set my mind at ease, at least a teeny bit, to know that one of the major things sent along would be this horrid lobby sutter/freezing?

I have multiple monitors, and when it does this in the lobby, it actually slows down my entire PC when I'm doing things on another display.

Here's praying that PSO2 isn't shackled to having the latest Win10 release then.

There are still unresolved micro-stuttering issues with the latest updates across all games for many NVIDIA users.

@GM-Deynger said in Any official answers yet? YES! [Official reply inside]:

There is definitely communication needed between MS and Sega for some of these issues, which unfortunately adds to the time it takes for their resolution. And yes, if I know anything before you guys do and am authorized to say something I will.

Multiple reports are being put together as we speak. Some of your comments are being sent over as they are. So yes, you will be heard.

blink**blink

I'm really hoping some of these concern the AC Purchasing issues.

The biggest worry is that the 'report' is still being worked on,meaning we are basically still at the same spot as yesterday lol....rip

and with all the problems,i have a feeling the report still won't be sent any time soon? maybe i just read that wrong? bleh

@Nersius said in Any official answers yet? YES! [Official reply inside]:

Here's praying that PSO2 isn't shackled to having the latest Win10 release then.

There are still unresolved micro-stuttering issues with the latest updates across all games for many NVIDIA users.

I do have the very latest version of windows 10 and I never got through the install.

@GM-Deynger Thanks for doing what you can~ try not to let some of the angry folks get to you. We appreciate you sending our thoughts/problems up the chain.

Get your youtube click bait title out of here lol. This is the same response as the last 5 because that's the only one they can give without asking the parents for permission.

Yeah guys, please don't get me in trouble too much lol. I'm really only saying basically the same thing that https://twitter.com/play_pso2/status/1265691370024390657 is.

@GM-Deynger thanks for making notes of comments and such to say to them . One thing I would ask if it has not been noted yet is can you possibly bring forward if not a steam or any other store release a client download on the official website ? I mean we use our Microsoft accounts to log in either way and probably could use the Microsoft store for micro transactions and for those who got the game running with no problems . But having that would problem help with a lot of current problems like permissions or it not deleting properly . I mean it works for PSO2 of Japan after all

Can you just update us if there will new ship or it will stay same?

Thank You

If you are saying this is Microsoft's fault and not the developers that wrote, packaged, and delivered the application... nah. Not gonna do that to myself.

@John-Paul-RAGE said in Any official answers yet? YES! [Official reply inside]:

If you are saying this is Microsoft's fault and not the developers that wrote, packaged, and delivered the application... nah. Not gonna do that to myself.

Are you aware that we have two PSO2 clients installed? A 11GB one by the store, that launchs a launcher(duh) and calls for the 60GBsomething PSO2JP original client. If you run the 60GB launcher, it connects you to PSO2JP

@Shirokami07 there is more than 2.

Not because of a distribution service, because of whoever was in charge of getting the client ready for the NA environment.

And to think that i bought the goddamn package/ Thinking that it was an older game the errors would have been worked out. Silly me. I can't even launch the damn game. I guess i am out of $60. Shitty ass Microsoft store.